Instagram

30 Mart 2016 Çarşamba

Bir Akşam Tatlı Krizi Tutarsa

Herkese Merhaba!
Şimdi size, geçtiğimiz haftalarda deneyimlediğim bir mekandan bahsedeceğim:


Evet, Kukis Acıbadem'den bahsediyorum. Adını sosyal medyada sıkça duyduğumuz, daha çok pastalarıyla ün salmış olan mekanı geç de olsa keşfettim. Eğer sizin de hala gitme fırsatınız olmadıysa bir an önce o fırsatı yaratmanızı tavsiye ederim. Mesela benim yaptığım gibi bir akşam yemeğinden sonra gecenin tatlısı için gidilmeye çok müsait.


Tabii ki bin bir çeşit, başka yerde aynısını kolay bulamayacağımız küçük pastalar arasından hangisini tadacağıma karar vermek zor oldu. Küçük pasta çeşitlerinin fiyatı 8 ile 12 tl arasında idi. Dilerseniz evinizde ailenizle veya arkadaşlarınızla birlikte yiyebilmek için çok kişilik büyük pastalar da mevcut.


Sonunda karar verebildim ve Oreo Pasta'yı seçtim. Malum Oreo çok severim. Ama daha önce pasta halinde hiç yememiştim. Eminim ki en orijinali de Kukis'tedir. Dışı full Oreo parçaları ile kaplanmış, içinde sadece krema ve kek olan pastaya aşık olduğumu söyleyebilirim. Şu anda onu anlatırken bile olsa da yesem diyorum. :) Yanında da tabii ki bir bardak sıcacık çay.


Tatlı ihtiyaçlarımı karşılamak için bundan sonra sık sık Kukis'e uğrayacağım gibi gözüküyor. Umarım siz de benim gibi lezzetten ve hizmetten memnun kalırsınız. Şimdiden afiyet olsun. :)

Mail: demrencelik@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder