Instagram

8 Şubat 2016 Pazartesi

Yok Böyle Lezzet!


   Anadolu Yakasının meşhur çikolatacısı sonunda Avrupa Yakasında! Sirkeci'de açılan Rumeli Çikolatacısının açılmasını uzun zamandır bekliyordum. Anadolu Yakası'na her geçtiğimde yine gitmek kısmet olmadı diye üzülüyordum.
   Baktım hava soğuk, bir de deniz kenarı fena çarpıyor, tercihimi tatlı yerine sıcak çikolatadan yana kullandım. Tabii ki tek tek bütün tatlıları denemek için tekrar gideceğim orası ayrı. :)
   İstanbul'da daha iyi bir sıcak çikolata içmedim. Büyük konuşuyorum ancak elimdeki lezzet dünyadaki bütün güzel iltifatları hak ediyor. Üzerindeki kremasından, bardağının tatlılığına kadar on numara beş yıldızdı. Yanında gelen kaşığıyla önce, 'gerçekten' hafif olan kremasını kaşıklıyorsunuz. Dikkat edin fotoğraftaki gibi çikolatalar kenardan damlıyor. :) Kremayı kaşıkladıktan sonra ilk yudumu alın ve başka dünyalara yolculuğa hazırsınız. :)
   Afiyet olsun!

Rumeli Çikolatacısının diğer lezzetlerini, nerelerde şubeleri olduğunu öğrenmek için http://www.rumelikahvecikolata.com/ sitesine veya https://www.instagram.com/rumelicikolatacisi/ adresine göz atabilirsiniz.

Mail: demrencelik@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder